بخش نظرات

الان بعد از ۷ ماه فهمیدم بخش نظرات این وبلاگ نیاز به تائید داره!!!! با خودم می گفتم چرا هیچ نظری اینجا نیستُ‌نگو ۵ تا نظر همون هفته اول اومده و من ندیدمُ خلاصه شرمنده.. البته چون دو تا نظرش همون نظر مزخرفی بود که من بدم میاد پاکشون کردم ... می دونید که چیو می گم ؟

؛وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن؛ یا ؛عجب با حال می نویسی بهم لینک بده تا بهت لینک بدم؛

در آخر از دوستان می خوام که ایمیل یا وبشونو زیر نظر بنویسن ... و در آخرتر عذر می خوام که این وبلاگ هم مثل وبلاگ های قبلی دیر به دیر به روز میشه

سعی می کنیم اینجور نباشه زین بعد


نظرات 3 + ارسال نظر
باران دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ http://baranbanoo.persianblog.ir

چه عجب...!!!
ممنون که برای تک تک پستای بیخود وبلاگ من می کامنتی...
منتظر هستم ببینم فاصله پست بعدیت با این یکی چقدر میشه؟میره تو کتاب گینس یا نه؟

سراب پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

پس چرا هنوز چیزی بهش اضافه نکردی.....چه زود یادت رفت!!!!

سراب چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ق.ظ

چرا کامنتهای ملتو پاک کردی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

چیز بدی نگفته بودند که......خب می گفتی بالاخره این همون عشق قدیمی هست یا نه؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد