زندگی جدید من

و اینک بهار ....

بزرگترین تحول زندگی بشر بعد از مرگ ازدواجه
حالا که مرگ دست خداستُ بزرگترین انتخاب ازدواجه
اینجانب مهدی در تاریخ ۳ شهریور ۱۳۸۹ مصادف با ۱۴ رمضان ۱۴۳۱ مصادف یا ۲۵ آگوست ۲۰۱۰ زیباترین انتخاب زندگیمو کردم و وارد نیمه دوم زندگی شدم که زندگی با همسر عزیزم راحله است
نیمه نه به معنای دو قسمت بودن که هنوز بخشی از زندگی بعد از مرگ خواهد بود.
و نه به معنای برابر بودن که قطعا هر چقدر این بخش از زندگی زمان ببره با ارزش تر از نیمه اول خواهد بود.
نظرات 6 + ارسال نظر
یاسین چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

تبریک عرض می کنم. ان شاءالله موفق و موید باشی...

عاطفه دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ

بهت تبریک میگم... امیدوارم بهترین روزای عمرتو کنارش تجربه کنی... این خانم همون معشوقه ی قدیمیه یا...؟؟
اگه دوست داشتی بگو خوشحال می شم بدونم

باران چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ http://baranbanoo.persianblog.ir

مبارکه...هم برای تو...هم برای راحله

حالا روز بروز زیباییهای زندگی مشترک رو بیشتر درک خواهی کرد...انشا...که هر روزتون زیباتر از روز قبل باشه.

سراب پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ

امیدوارم تا آخرش زیبا بمونه:-))

س.الف یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ

فکرشو بکن!! میدونستم رمانتیکی و میدونستم که تا حدودی اهل فلسفه ای ولی فکر نمی کردم اینقدر فلسفی رمانتیک باشی!

امیرو یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ http://amiri1378.blogfa.com

وقت اضافه چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد